středa 6. března 2019

Žakelína loví v knihobudkách #9

Štěstí se opět ne velryby usmálo! Holt přijet na nádraží o pár minut dřív se vyplatí. Hlavně protože máte čas jít šmejdit do knihobudky. A to jsem potom šťastná já i Žakelína. 


Odpusť mi. Megan



Tahle knížka na mě zasvítila ze spodní poličky naší knihobudky, znala jsem ji od pohledu, párkrát jí viděla na instagramu nebo jiných blozích, prostě se kolem mě párkrát mihla. Zaujala mě anotace, která mi hrozně silně připomínala Mluv od Laurie Halse Anderson. Tu knihu jsem sice nečetla, ale viděla jsem film a ten mám hodně ráda. A myslím si, že Kristen Stewart je v něm vážně dobrá.  Navíc mi i obálky přijdou hodně podobné, že by to bylo stejným nakladatelstvím?

 Výsledek obrázku pro Mluv kniha

Částečně mi anotace připomněla i knihu Zmizelé dívky od Lauren Oliver,  kterou jsem přečetla na jeden zátah při cestě do Polska. Lauren Oliver je moje oblíbená autorka a Zmizelé dívky byly pro mě vážně TOP. Trochu se bojím, abych si o knize neudělala nějaké mylné představy a pak nebyla překvapená, že je úplně o něčem jiném. YA sice moc neholduji a občas přemýšlím jestli jen nejsem na tenhle druh literatury už trochu stará, ale hodně teď čtu a tak mě snad těch 250 stran nezabije. 
Ukázka ze zadní obálky mě sice moc nezaujala, ale řekla jsem si, že tomu dám šanci. Když to bude hodně zlé, vrátím to zpátky do knihobudky, ať si to užije někdo jiný.

A co vy a vaše úlovky?
Zdraví vás Dortíček a Žakelína



8 komentářů:

  1. Tak to jsou pěkné úlovky. Mluv mě vcelku zajímá (i když mám také pocit, že jsem na tuhle četbu už stará :D), takže bych jí určitě nepohrdla. Škoda, že u mě žádná knihobudka není (nebo o ní aspoň nevím). Tak ať se obě knihy líbí :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mluv se mi opravdu líbilo jako film, tak jsem docela zvědavá jak je to zpracované jako kniha, zrovna jsem si jí půjčila z knihovny.

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Snažíme se, asi v tom bude nějaké to velrybí štěstí ;)

      Vymazat
  3. Jé super,tu bych tam také určitě nenechala ležet. Já teď naposledy ulovila dvoje Stopy hrůzy. :-D Retroooo, ale super! :-D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stopy hrůzy nejsou snad už ani retro, to už je klasika! :D

      Vymazat
  4. To bych do knihobudky nikdy neřekla, že v ní najdeš takovouhle knížku. Ať se ti líbí. ♥

    OdpovědětVymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!