pondělí 24. července 2017

Žakelína loví v knihobudkách #2

Je tu další kousek z naší velmi nepravidelné leč stále tak trochu nové rubriky, kde se vám naše velryba Žakelína pochlubí, co tentokrát ulovila ve všech možných knihobudkách po celém Středočeském kraji.


Virbl prosím!

Koukáte co? Já taky koukala když sem tuhle naprosto perfektně zachovalou krásku uviděla v naší nádražní knihobudce. Mezi všemi těmi sto let starými detektivkami a "Průvodce po Jugoslávii" (ne, fakt nekecám) se vyjímala jako růže mezi trním. Okamžitě jsme jí čapla i přestože to je bichle jako hovado (500 stran a tvrdá vazba) a vezla si jí do práce. Skoro se mi u kabelky utrhlo ucho, ale koho to zajímá, že jo. Hlavně, že ji mám!

Atlas mraků jsem viděla (zatím) jen jako film. A zamilovala jsem se. Vím, že hodně lidí říká, že film oproti knize stojí za prd a tomu bych i věřila, ale já ho zbožňuji! A nemůžu se dočkat až si přečtu předlohu. Mitchella se nebojím, vím, že jeho styl psaní je dost... jak to říct, rozkouskovaný. Do každého příběhu vkládá malé detaily, drobné upomínky na minulé nebo budoucí příběhy a tím je všechny spojuje v jeden obrovský provázaný kolos, kde všechno souvisí se vším. 

Dokonale jsem se o tom mohla přesvědčit v knížce Hybatelé (recenze ZDE), která byla naprosto neuvěřitelně skvělá. Od té doby je Mitchell dalším z mých favoritů. Neméně skvělou knihou je jeho Dům za zdí, tomu se budu věnovat v rubrice Neviditelné knihy (jednou, až to trochu rozjedeme, chápete).

A co vy a Atlas mraků? Četli jste? Viděli jste film? A co jste ulovili v knihobudce naposledy vy?
Váš Dortíček a Žakelína

4 komentáře:

  1. Tak tomu říkám úlovek :) Atlas mraků jsem viděla jen jako film a ten se mi moc líbil :) Přeji hezké čtení a těším se na recenzi, třeba mě nalákáš i k přečtení knihy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! No popravdě netuším kdy se ke knížce dostanu, zatím se jí jen kochám v knihovně :D Ale až budu číst, určitě bude i recenze!

      Vymazat
  2. Páni, super úlovek! Film jsem neviděla, a knihu mám zatím ve svém seznamu "Chystám se číst", který je tak dlouhý, že nevím zda se k ní někdy dostanu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! Tak takovýhle toreadlist mám taky, jen jsem se ještě nerozhodla kam na seznam tuhle krásku umístím.

      Vymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!