úterý 29. prosince 2020

Vánoční herní nadílka

Ačkoli jsou knihy nedílnou součástí našich životů, přeci jen to není to jediné, čemu se věnujeme. Už je to nějaký ten pátek, co našima rukama proběhly první videohry a koukněte se na nás dneska. Hráčky jak se patří. Proto nastal čas na úplně první článek s vánoční herní nadílkou. Tak se mrkněte, co nám Ježíšek vše nanosil.


Dortíček

Kolik ovladačů máš, tolikrát si člověkem?

Už dlouho jsem si přála nové ovladače, protože ty moje sto let staré už pomalu ale jistě dosluhovaly.  Moje představa tak byla, že budu mít dva staré záložní a jeden krásný nový modrý a vůbec úplně nejlepšejší. Jenže jeden z ovladačů to nevydržel a v prosinci odešel do křemíkového nebe. Zdrcena touto ztrátou, se všichni jali mě utěšit a tak jsem místo jednoho zbrusu nového ovladače, dostala tři. Moje pocity by se daly shrnout asi takto: 


Dalším nádherným přírůstkem z řady PS4 příslušenství je nabíjecí věž. Jsem z těch lidí, co se rádi dívají na vystavené hry a s touhle kráskou si je budu moc hezky vyrovnat do stojánku a ne je tahat z šuplíku, kde o nich nikdo neví. Na vrcholu je navíc odnímatelná nabíjecí stanice na ovladače, takže už konečně (!!!) nebudu muset běhat po bytě a hledat volné zásuvky a nabíječky. 

Velkým překvapením pro mě byly dárkové šeky/poukazy do JRC, ale jelikož jsou teď obchody (už zase) zavřené, hned jsem je proměnila na měnu do PS store a koupila si nějaké ty dárečky dle vlastního výběru. 

Overcoocked! 2


Na první díl téhle kooperativní gaučovky jsem přišla vlastně úplně náhodou a hned si jí zamilovala. Ačkoli mě vaření v reálném životě moc nebaví, tady na něj nedám dopustit. Se spoluhráči pobíháte po kuchyni a snažíte se plnit objednávky, zdá se to vcelku snadné, ne? Čas je váš největší nepřítel a musíte se vypořádat s mnoha úskalími jako neustále měnící se kuchyně, myši, co vám kradou ingredience nebo třeba vaření ve vesmíru či na lávovém poli. Doufám, že mě druhý díl nezklame a bude přinejmenším stejně dobrý jako jednička!

The Witcher: Heart of stone & Blood and Vine



Kdo by neznal Geralta z Rivie coby obávaného zaklínače. Witcher 3: Wild Hunt, z roku 2015 je možná jednou z nejlepších RPG her všech dob. Všichni ji milují, opěvují a vlastně neznám nikoho, komu by se nelíbila. Na dvě výše zmíněná DLC se chystám už nějakou dobu, hlavně protože základní hru jsem dohrála před víc jak rokem. Navíc se mi povedlo se za tu dobu úspěšně vyhnout všem spoilerům, takže mě čeká další zcela ničím nezkažená zaklínačská jízda. Těším se velice. 

Raji: An Ancient Epic


Ke spočítání her s indickou tématikou by vám stačila jedna ruka a ani by nevadilo, že nemá všechny prsty. No, prostě jich moc není. Já sama si nedokážu z hlavy vybavit ani jednu. Právě prostředí Indie a hlavně její mytologie mě na Raji ihned zaujalo a bez většího přemýšlení putovala do košíku. Navíc akční adventury já ráda, tak doufám, že mě Raji nezklame. 


Lesníček (ano, pořád žiju!)

Assassins's creed: Valhalla

Mmm! Letošní herní novinka se dostala do mých ploutví a já se hrozně těším na to až se setkám s Eivorem, protože už od prvního oznámení jsem byla jak na jehlách. Už vyjde? Už? Nedopadne to jako s Cyberpunkem? Za měsíc. Za dva? Za půl roku!!! A Valhalla vyšla. Spolubydlící si ji koupil prakticky ihned. A vše vypadalo dokonale! A já byla vážně ale vážně nahlodaná, že bych si ji koupila... Ale blížil se Štědrý den a já věděla, že nemůžu... Jenže když mi Ježíšek řekl, že pro mě Assassina nemá, málem jsem se zhroutila! Jenže překvapení je potvora! A když jsem chodila kolem dárků a viděla tam velikostně odpovídající balíček se svým jménem, tak jsem věděla, že se vše v dobré obrátí! A obrátilo! Čekala tam na mě a já se teď nemůžu dočkat až si zahraju další díl téhle ságy! 

Overcooked! + Overcooked! 2

Miluji slevy!!! A slevy na PS store o to víc! A když je sleva na naprosté šílenství, beru to hned! Hru jsem poprvé hrála u Dortíčka a usoudila jsem, že to musím mít! Sice si čas od času pletu čudlíky na ovládačích, ale i tak si hru hrozně užívám, je to skvělá šílenost! Moc se těším, až si s někým sednu a zahrajeme si!


Doom: Eternal - Deluxe edition

Slevy!!! Povánoční slevy!!! Když jsem koukala do Store, viděla jsem nejnovější Doom ve slevě. Akční střílečka, zabíjení různých démonických potvor a zplozenců pekel plné krve, rvaní hlav a vystřílených nábojů, klasika mezi střílečkami! A když jsem to tam viděla říkám si že bych se mohla přeci poohlédnout kolik stojí i jiné verze... Deluxe? Jako Seasson pasy? Jako speciální skiny?... Nu což a už byl v košíku a už je v knihovně připravený k instalaci...
Pane Bože s čím začnu?! 

A co vy a Vaše herní nadílka? Dostal zajímavou hru někdo z vašeho okolí? Protože podle nás je ideální čas na sváteční multiplayer. Zdraví Dortíček & Lesníček celá naše velrybí crew.

4 komentáře:

  1. Overcooked je boží! Hráli jsme jak jedničku,tak dvojku, tak všechny speciály. <3

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. My tomu naprosto propadly. Hergot, to je taková zábava! Zrovna u dvojky jsem strávily celý silvestr a já bych nemohla být spokojenější. Jen přemýšlím, co si asi mysleli sousedi, když slyšely: "Tak to polož, ty debile! Proč to bereš, krevetu máš támhle! Hoďte mi někdo sýr, nemám sýr, potřebuju sýr!" :D :D :D

      Vymazat
  2. Assassin's Creed Valhalla si taky musím pořídit. I když teda nejdřív bych měl dohrát ten předchozí díl...
    Jinak jsem si za peníze k vánocům koupil Luigi's Mansion 3 na Switch.
    Overcooked jsem pořídil už před delší dobou, ale teď jsme si to s Hankou dlouho nezahráli. Takže dvojku asi ani kupovat nebudu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Odyssey jsem zrovna dnes dohrála na platinovku! Musím však přiznat, že Origins mě příběhově bavilo daleko více.
      Jinak Overcoocked 2 je takové jaké druhé díly bývají. Barevnější, graficky hezčí, levely šílenější. Doporučuji se po tom mrknout až to bude třeba v nějaké větší akci (shodou okolností právě teď na PS store za necelé tři stovky). Na druhou stranu, pokud leží jednička ladem, asi nemá cenu se do dvojky tlačit.

      Vymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!