středa 7. dubna 2021

Herní radosti - blbinky a geekoviny

To je tak když hledáte dárky a nejvíc jich najdete pro sebe. Ale jelikož jste dospělá rozumná lidská bytost, tak opravdu nakoupíte jen ty dárky a ne půlku skladu geekovin a blbinek, které rozhodně nepotřebujete. Ale možná, jen možná vám ujede ruka a vy si koupíte něco pro sebe. Něco, co vám udělá neskonalou radost, i když je to přesně ta blbinka, o které vaše rozumné já řeklo, že ji nepotřebuje.

Herní série Borderlands je moje velká srdcovka. Byla to jedna z prvních her, které mě přivedla ke konzolím, tehdy ještě k PS3. Z toho se dá jednoduše vyčíst, že Borderlands tu jsou se mnou už nějaký ten pátek a já jim i po těch letech zůstávám zcela oddaná. A tak když jsem při nakupování narazila na Claptrapa držák na ovladač, bylo nad slunce jasné, že tohle prostě musím mít. 

Claptrap je to nejotravnější stvoření na celé Pandoře a možná na všech herních planetách obecně. Provází vás všemi třemi díly a snad nikdy nesklapne. Ať už zpívá, tančí, pořádá narozeninovou oslavu nebo vás přesvědčuje o svých světonázorech. A stejně ho zbožňuji. Claptrap je neodmyslitelná součást Borderlands univerza i když zároveň pěkně otravná. No a já ho prostě musela mít,

Claptrap primárně slouží jako držák na ovladač či mobil, ale velkou ozdobu udělá i jako samostatná soška. Má dvacet centimetrů a balení obsahuje i 3metrový microUSB kabel na nabíjení. Cable guys, odkud Claptrap pochází, vyrábí mnoho různých postaviček "držáků" od Star Wars, přes Chiefa z Halo až po Spyra nebo Deadpoola. Vybere si snad každý. Jo a nápisy na krabici včetně návodu k použití taky stojí za to. 






Původně jsem váhala mezi Cable gys a Funko Pop verzí Claptrapa, ale při detailním pohledu byla volba jasná. Nejenže je Cableguys Claptrap větší, ale je daleko detailněji provedený. Včetně oprýskané barvy, ulámaných součástek, kabeláže, rzi a toho všeho, přeci jen už není nejmladší. 



Jako držák poslouží Claptrapovo ručičky, pro větší stabilitu můžete z prostředku vysunout jakousi plošinku, tak bude většina hmotnosti ovladače spočívat na ní a ne na ručkách, ze kterých může sklouznout, když se o sošku začne vehementně drbat kočka. Ano, to se opravdu stalo. Ano, nemáme moc chytrý kočky. Pokud vložíte ovladač na plošinku tak se  jeho vršek zcela perfektně vsune pod Claptrapovo oko a ovladač vám zaručeně nespadne.  


Jako další zcela potřebnou blbinku jsem pořídila kamarádce, která je zhruba 400 let stará čarodějka, vhodného partnera z její věkové skupiny, Sice to není zrovna Ken, ale pokud je vám už tolik, jste podle mě rádi, že vůbec držíte jakýs takýs tvar.  


No řekněte, nesluší jim to takhle spolu? Můj herní koutek se zase o něco rozrostl a já? No já kypím nadšením jako malé děcko. 



Jaké herní blbinky a geekoviny jste si v poslední době pořídili vy? 
Dortíček & Claptrap 



4 komentáře:

  1. Hehe, to je trefa!
    Velice často kupuji (a nejen já, dělají to snad všichni) dárky tak, abych z nich případně měla něco i já. Jakože když knížku, tak aby se případně chtěla číst i mně. Přítel mi zase takhle kupuje hry. :-D
    Vlasta

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. S těma hrama je to nejlepší. Můžu tak koupit něco, co samozřejmě prezentuju jako společnou věc, ale ve skutečnosti je to pro mě, že jo :D

      Vymazat
  2. Poslední POP figurka co jsem dostal je Kratos z nového God of War s Blades of Chaos. A nad Cable Guy taky uvažuju, ale pořád nevím jakého. Teď asi vede Baby Yoda verze.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak Kratose závidím! Já si moc přeji Aloy z Horizon Zero Dawn, ale bohužel je nesehnatelná. Cable guys jsou skvělý, ale chápu, že vybrat toho správnéo dá zabrat!

      Vymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!