středa 31. října 2018

Soutěž

Je vás tu 50! A jelikož fanoušků a nových knih není nikdy dost usmyslely se velryby, že uspořádají soutěž!


My víme. Teď se všichni pohrdavě pochechtáváte a zvedáte obočí. Že 50 sledujících stojí za oslavu? Nám ano. Víme, že jiné blogy mají daleko přes sto sledujících a denně haldy nových komentářů, lajčíků a fanoušků. Chrlí články jako na běžícím páse a strmě stoupají vzhůru. Pro nás je ale důležité, že i za tu dobu co blogujeme zůstáváme věrné samy sobě. Že chceme psát (snad alespoň trochu) dobré recenze, zajímavé články a hlavně, hlavně se nebrat tak vážně. Myslím, že ta poslední část nám jde snad ze všech nejlépe (taky proto máme už šest plyšových velryb, že jo).

Jsme opravdu vděčné za každého z vás! Že jsme vám stály za ten čas si od nás něco přečíst, okomentovat nebo nám naopak doporučit vaše oblíbené knihy a prostě se s námi bavit. Proto bychom Vás všechny chtěly odměnit a tak je soutěž pro všechny, kdo nás sledují a s doručovací adresou v ČR.
Na výběr máte z těchto dvou krásek od nakladatelství Albatrosmedia a.s., kteří do nás vložili víru jako úplně první, za což jim nikdy nemůžeme být dostatečně vděčné. Tak si je užijte.

Výsledek obrázku pro kletba vítÄ›zů                             Výsledek obrázku pro tatér z osvÄ›timi
 (Pochopte, knihy jsou teprve na cestě, ale nebojte se, není to podvod!)

Pravidla:
1. Sledovat náš blog (a třeba i insta - tam jsou ty plyšové velryby!)
2. Napsat nám do komentářů jakou knihu si přejete a e-mail, na který vás kontaktujeme
3. Zodpovědět soutěžní otázku:

Jaká byla nejdrsnější kniha, kterou jste kdy četli? 

Za Lesníčka to je Asfalt od Štěpána Kopřivy (recenzi máme a je drsná jako hladká mouka!)
Za Dortíčka je to Krvavý poledník od Cormaca McCarthyho, to bylo opravdu... náročné čtení. Přesvědčte se díky ukázkám v recenzi sami.

Soutěž končí 18.11.!

Těšíme se na vše nejdrsnější knihy a hodně štěstí v soutěži!

13 komentářů:

  1. Za mě to byla určo kniha Šest vran😁. A moc bych si přála Kletbu vítězů 😊. Email knihyknihyaknihy@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Tenhle přístup naprosto sdílím a gratuluji! :)

    Kletba vítězů by byla super.
    A nejdrsnější kniha... ty jo, asi něco od Stevena Eriksona. Vyberte si některý díl z Malazské Knihy padlých - řekla bych, že je úplně jedno který :)

    OdpovědětVymazat
  3. 1. Aneta Fejfarová
    2. Kletba Vítězů, fejfarovaaneta@seznam.cz
    3. zatím mi žádná kniha, kterou jsem četla nepřišla nijak závažně drsná (protože se takovým knihám vyhýbám.. :D), ale asi by se za tu drsnější dal považovat Projekt Kronos.. :D (série Píseň ledu a ohně mě teprve čeká.. :F :'D)

    OdpovědětVymazat
  4. Díky za zajímavou soutěž :-)
    Marcela Pudichová
    Přála bych si Tatéra z Osvětimi
    zrzavy.Macicek@seznam.cz
    Nejdrsnější kniha rozhodně byla V dobrém i zlém od Michelle Sacks. Drsnější psychothriller jsem opravdu nečetla! Po dočtení jsem byla tak znechucená...ale autorka to napsala skvěle.

    OdpovědětVymazat
  5. Pro mě nejdrsnejsi kniha byla Hanin kufřík. Číst o holčičce, která se dostane do koncentračního tábora a číst ty hruzy a naděje a stejně víme jak to dopadne... běhá při ní mráz po zádech a tečou upřímné slzy.
    iva.burdova@seznam.cz
    Tater z Osvětimi

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj! :)
    Blog sleduji pod GFC jako Nessa a instagram jako nessa_lovesbooks
    Email: Sara.Kopalova97@seznam.cz
    V případě výhry bych měla zájem o knihu Tatér z Osvětimi.
    Otázka: Letos jsem se konečně pustila do jedné z knih Gillian Flynnové. Moje kamarádka je touto autorkou úplně posedlá a její knihy si nikdy nenechá ujít. Strašně mi doporučovala Zmizelou, ale já až teprve nyní dala na její slova. Ale místo Zmizelé jsem se pustila do Ostrých předmětů... a pane bože! Má první zkušenost s autorkou a už na mě vyskočilo velmi závažné téma sebepoškozování, a to tam ještě zmiňuje řezání, kuchání, rýpání, loupání, krájení a kdo ví co ještě dělá svému tělu. Z knihy jsem měla opravdu nechutný pocit. Tak silně a drsně popsanou knihu do jediného detailu jsem ještě nezažila. Měla jsem vážně až zimnici! A možná i víte, že na HBO jel seriál, který je také epický, ale takovýto zážitek se mu u mne nepodařilo vyvolat! Takže za mne je to kniha Ostré předměty, a jsem zvědavá na další knihy autorky. Mám takové tušení, že ty budou ještě drsnější. :D

    OdpovědětVymazat
  7. Nejdrsnější favorit z poslední doby je Diabolik 2. Ne, že bych nikdy nečetla nic horšího, ale u této knihy to tak překvapilo, že to zanechalo obrovský dojem. Uznávám, že Asfalt byl taky nářez. Nejlepší peklo, o kterém jsem kdy četla.
    Mail je: nikolaoss.trojtecka@seznam.cz
    a přála bych si Kletbu vítězů.
    Díky za soutěž a mějte se moc hezky!

    OdpovědětVymazat
  8. Gratuluji a určitě brzy přibude více fanoušků.
    Drsná knížka z poslední doby Není úniku.
    Líbil by se mi Tatér z Osvětimi
    danago@seznam.cz

    OdpovědětVymazat
  9. Předně gratuluji k té padesátce. Je to krásné číslo a především zasloužené. :)
    Nejdrsnější knížka? Jak se to vezme. Knížka, která byla hodně drsná a hodně mě znechutila, byla Lady Fuckingham. Ale to bylo fakt hrozné. Mezi doporučeníhodné drsné knížky bych za sebe zařadila detektivky Larse Keplera, třeba Písečného muže. :)
    Mail: rencovav@seznam.cz (ale jinak na instagramu i na GFC jsem Vlasta Vysvobozená, nebo jen vysvobozena, jak se to vezme. :)
    A zájem bych měla o Tatéra z Osvětimi. Ségra to četla a říkala, že ji to pohltilo.. :)

    OdpovědětVymazat
  10. Je fajn, když se lidi umí těšit i z maličkostí. :)

    Nejdrsnější kniha? Ona může být drsná ta kniha, i když se tam téměř žádné násilí neděje, ale na mysl mi vytanuly dvě... Agnes od Hanah Kent a ta je drsná spíše proto, že někdy náš pád může zapříčinit i ten, koho jsme nejvíc milovali a kdo si to ale vůbec nezasloužil. Přišla mi drsná v tom, že hlavní hrdinka musela umřít ačkoliv ona nebyla ta, která byla milována... A pak ještě fantasy Achája. Psal to chlap a opravdu je to drsná, ale zároven krásná kniha. Autor své hrdiny nešetří a nakláda jim, co se do nich vejde...

    Přála bych si Kletbu vítězů. :) Elisalenulka@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  11. Sleduju a sleduju :)
    Ráda bych Kletbu vítězů.

    Nejdrsnější kniha? Hm, to je záludná otázka. Myslím, ze vítězí Smrtka!

    majda.fiedlerova@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  12. Gratuluji k počtu a do budoucna přeji spoustu dalších sledujících :-)

    Přála bych si Kletbu vítězů

    Jako nejdrsnější knihu za poslední domu co jsem četla je kniha Lazar od dvojice spisovatelů Lars Kepler. Dlouho jsem nečetla takhle brutální scény plné vražd, vykrádání hrobů a emočního vypětí.

    vendybook@gmail.com

    OdpovědětVymazat
  13. Moc gratuluji. 🙂
    1.Eva Stefikova
    2. Piesse15@seznam.cz Kletba vitezu
    3. Drsna? Denik Leden-duben 1943

    OdpovědětVymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!