čtvrtek 14. prosince 2017

Blogerská merenda Albatrosmedia

9.12. jsem se s Blážou zúčastnila již tradiční blogerské merendy pořádané Albatrosmedia. Samozřejmě prosinec a blížící se Vánoční svátky se podepsaly i na podobě tohoto setkání.
Ježíšek si tedy pospíšil a nadělil s příjemným předstihem.



První bod: Proč jen já a věrná plyšová velryba Bláža? Protože Dortíček jel na výlet. No. Smůla!

Druhý bod: Nemám všechny informace, bohužel jsem byla nucena odejít dříve, protože já + volný čas = 0,01% šance, že budu mít dostatek času, takže po merendě jsem spěchala domů, přepudrovat nos a připravit se na další, večerní program, který mě čekal (šipky, kulečník, cider).

A teď k samotné meredně. Vin Café se stejně jako při poslední sešlosti napínal ve švech, kolik se nás sešlo! Blogerek a blogerů byla plná kavárna, navazovala se nová přátelství a obnovovala ta stará. Program byl znatelně volnější, když nám holky z Albatrosu, jasně rozeznatelné od ostatních díky čelenkám s dárečkem na nich přilepeným, nabídly občerstvení a volnou zábavu, přijaly jsme to s povděkem a svorně očuchávaly svíčky vyrobené Anet z Knižního nekonečna. Ola pak začala procházet okolo stolů a probírat knižní novinky na kterém se můžeme těšit v následujícím čtvrt roce. Právě na tuto část programu jsem nemohla bohužel čekat a tak jsem si vycházející knihy nastudovala doma.



Věřím, že hodně lidí zaujme již čtvrtý díl detektivní série od Bernarda Miniera s názvem Noc. Určitě pro některé bude zajímavá i životopisná kniha Jana Švankmajera. Další pro mnohé dozajista zajímavou novinkou bude kniha od Jana Krause a jeho Soukromý Buzines. Nesmím zapomenout zmínit ani již probíhající reedici Harry Pottera, která se již brzy přesune do své druhé poloviny. A pozor, ještě jedno, ale určitě ne poslední eso nás čeká v příštím čtvrt roce: druhý díl série Divotvůrce s názvem Černé znamení. Dortíčka určitě zaujme novinka od Laury Oliver, která má na svém kontě již trilogii Delirium, Replika. Mě osobně zaujala kniha s názvem: Srdce Aporveru od českého autora Davida Šenka, nezaujala mě jen její anotace, která mi sice přijde že už jsem něco podobného někde viděla, ale hlavní, co mě zaujalo je ukázka grafického provedení! Knížku s obrázky jsem už dlouho neměla! Druhou knihou která mě osobně velice zaujala je kniha od Dominiky Gawliczkové: Dominika na cestě Jižní Amerikou. Putování metr a půl vysoké dívčiny na motorce osamocené v Jižní Americe, to bude určitě velmi zajímavé.



Nicméně jak jsem zmínila, přiletěl Ježíšek z Albatrosu a přinesl sebou několik dárků pro každého! Mě osobně udělal ohromnou radost! Poprosila jsem Ježíška o první díl Příběhů hrdinů 20. století, kniha sestavená ve spolupráci Paměti národa, Příběhy 20. století a neziskové organizace Post Bellum přináší svědectví o lidech o kterých se nemluví nicméně jejich život byl pro komunisty nepohodlný a bylo třeba jejich hlasy utišit dovolím si napsat větu z obalu knihy: "Sportovec musí vydržet víc, řekli estébáci a pustili do něj proud."
Další věci, co se nacházelo v kouzelném balíčku Albatros je recenzní paperbackový výtisk knihy Čtenářka od Američanky Traci Chee, která se k veřejnosti dostane až 25.1. 2018. Dovolím si říct že ne jen anotace, která navnadí na pořádnou porci dobrodružství, ale i obálka doslova vybízejí k tomu se na knihu alespoň trochu zaměřit! Protože tahle obálka na rozdíl od originální k tomu přečtení skutečně láká.
Dalším dárkem byl nástěnný kalendář vlastního výběru u mě vyhrály černobílé fotografie New Yorku, také jsem v dárečku dostala DVD filmu Woody Allena: Café Society. A to ještě pořád není všechno! Dárek obsahoval i dva volňásky do multikina CineStar!




A já za všechny dary ze srdce děkuji! Děkuji za pozvání, za skvělé odpoledne, které jsem si bohužel nemohla užít do sytosti, protože právě kvůli povídání o nových knížkách se na tyto akce pokaždé velice těším.
Stále i po necelém roce spolupráce s Albatrosmedia si této možnosti hrozně ceníme a jsme vděčné, že máme šanci poznat ostatní blogery, setkat se s novými i stálými tvářemi literárního světa!
Děkujeme, děkujeme a ještě jednou a z celého srdce, děkujeme!

Lesníček a Bláža

2 komentáře:

  1. Moc pěkný článek a nalákala jsi mě na nové knihy :) Už vyhlížím Černé znamení, Čtenářku i Repliku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na repliku se těším někdy už od srpna, kdy jsem se o ní poprvé dozvěděla, Lauren Oliver je prostě skvělá!

      Vymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!