čtvrtek 23. listopadu 2017

Unboxing neděláme, ale... #3

Bookdepository je zázrak, toho jsem si všichni vědomi. Seženete tam, co jinde ne,  ceny jsou příznivé a slevy... no slevy budou jednou moje finanční smrt. Cože sem to pořídila tak neuvěřitelného, že se s tím potřebuju vytahovat? Koukejte a žasněte!



Sarah's Scribbles diář!!!

Ano, je to jen diář, ale taky je náhodou prokletý. Sháním ho od srpna a je jaksi no... listopad, konec listopadu spíš. Dvakrát mi ho vyprodali na bookdepository, pak jsem objednávala přes český eshop, doteď mi ho ještě stále nedoručili (od 2. října). Nakonec ho opět naskladnili a tak jsem neváhala. Je SKVOSTNÝ! Nádherně barevný, s komiksy a haldou všech potřebných věcí, co opravdu nutně potřebujete (jako třeba samolepky, že jo). 
Jen se pokochejte jak je krásný a vtipný a prostě... úžasný. Stál za všechny ty nervy. 




Druhým úlovkem je třetí díl série Samuela Johnsona, který tak trochu zachrání svět před peklem. Sérii vydával BBart, ale očividně se neprodávala (věčná škoda!) a třetí díl tu nevyšel. Tak mám tedy alespoň anglický paperback, který mi nesedí do série, ale upřímně za 150 kč? No nekupte to, paninko. 

Před asi rokem jsem se opravdu hodně zamilovala do mluvené poezie (Spoken word poetry, Slam poetry). Na youtube jsem našla nesčetně neuvěřitelných kousků, které mě chytili za srdce. Nejvíc mě však oslovily dvě básnířky, které by už nemohly být více odlišné a já bych je nemohla více milovat. Proto mi jejich sbírky nesměly chybět doma. 

Těm s dobrou angličtinou jednoznačně doporučuji poslechnout si, co mají tyhle slečny na srdci. Možná se zamilujete stejně jako já, možná si rozšíříte obzory, možná vám pomohou z těžké situace jako kdysi mě.





A co vy a vaše poklady z Bookdepository? Nebojte se pochlubit!
Váš Dortíček & velrybí crew



Žádné komentáře:

Okomentovat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!