neděle 21. května 2017

Zkouškové období tag vol. 2

A už je to tu zase, ani ne půl roku od uveřejněním prvního tagu toho mám zase nad hlavu. Ohlodávám tužky, zvýrazňovače vysychají a stůl přetéká prázdnými hrnečky od čaje v různém stádiu rozkladu. Ale zkouškové by přeci nebylo to pravé bez řádné prokrastinace. Tak tady jí máte. Bavte se.

 Výsledek obrázku pro učení na zkoušky




Učit se, učit se, učit se!

Kniha, kterou neustále odkládáte
Kate Moose - Citadela
Pochopte, Já mám Kate Moose hrozně ráda! Její dvě knihy Labyrint a Hrobka mě učarovaly a Labyrint jsem dokonce už četla dvakrát. Ale tuhle konkrétní knihu mám už no..ehm ehm... 4 roky a pořád nepřečtenou. Její tloušťka tomu taky moc nenahrává. Ale jednou, jednou na ni přijde!

Bakalářská práce
Kniha, kterou jste četli déle než měsíc
Stephen King - To
Paperbackové vydání tohoto hororového skvostu mám přesně 1013 stran. A to je už co říct. Tuhle knížku jsem četla skoro tři měsíce. Je pravda, že mi tehdy bylo asi tak patnáct, takže si to taky už nemusím moc dobře pamatovat, ale dalo mi to zabrat, tehdy to byla nejtlustší kniha, kterou jsem kdy přečetla. Momentálně to trumfnul jen Tanec s draky a to o slabou stovečku.


Diplomová práce
Kniha nebo série, kterou odkládáte kvůli její délce
Steven Erikson - Malazská kniha padlých
V žánru vysoké fantasy se o Malazu mluví pořád. A já to pořád poslouchám a někde ve mě něco hlodá, že bych si to asi měla přečíst. Ale viděli ste to?! Jen samotná série bez prequellů a spinoffů má 10 knih! A žádná nejde pod 500 stran, vlastně málokterá jde pod 700. Možná až mě zavřou, kvůli zkouškovému do nějakého sanatoria, pustím se do toho.

"Neboj, já taky ještě nezačal"
Kniha, která vás uklidňuje
Holly Black - Daň peklu
Ani už nedokážu spočítat kolikrát jsem tuhle knížku četla. Je originální, napínavá, hravá a vůbec tak trochu ujetá tím správným způsobem, jak to umí jen Holly Black. Vždycky po ní sáhnu v nějaké pauze a vždycky se nad ní znovu a znovu usmívám, jak měsíček na hnoji. Holly Black prostě umí.

Po testu 
Kniha, po jejímž dočtení jste jen zírali do zdi

Bernard Minier - Zkurvenej příběh
Tohle byla jedna z nepromyšlenejších zápletek, jakou jsem kdy četla. Nejenže to byl naprostý sešup a já každou chvíli vymýšlela jinou teorii jen proto, aby mi jí autor rituálně podpálil a zadupal do země. ale hlavně jsem konec prostě nečekala, ani vteřinu. Nebudu spoilerovat, modří totiž už vědí a kdo ne, ihned si to mazejte půjčit!

19 otázek k ústní?! Mám hotovou jednu...
Autor, od kterého vlastníte nejvíce knih
John Connolly. Nebylo to těžké. Ale musím se přiznat, že John tak trochu podvádí, protože od něj mám jednu knihu ve třech vydáních takže ne 22 ale spíš 19 . Těsně druhý je James Rollins se 17 kousky. Všem zúčastněným gratulujeme.
A to je prosím jen zlomek 

"Já jsem se ale vůbec neučil!"
"Tak jak ti to dopadlo?"
"Za jedna." 

"..."
Knižní postava, která vás neuvěřitelně vytáčí. 
Daenerys Targaryen - Píseň ledu a ohně
A je to tady! Konečně to můžu všem říct. Já nesnáším Daenerys Targaryen. Je to venku. Proč? Protože je protivná, umanutá, nesnesitelná a zasloužila by pár facek. Víte já to chápu, má draky, to je cool, taky je v seriálu furt nahá, to je asi taky cool a nejspíš z ní bude královna celýho všehomíra to už je superhustodémonskykrutopřísný, ale já jí prostě nemám ráda! Dokud se tulila ke Drogovi byla ok, jakmile ale začala shánět otroky a furt vykřikovat všechny tituly, který si vymyslela a tvářit se důležitě, tak u mě skončila. Jen do mě!
PS: Jo a taky by nejspíš už byla dávno mrtvá, nebýt Joraha a Baristana, jen tak jako mimochodem.
Výsledek obrázku pro daenerys titles meme

Doufám, že vás tag pobavil nebo alespoň na chvíli odvrátil od stále se blížícího data zkoušek. Vyplňujte, sdílejte (a posílejte mi odkazy) a hlavně, hlavně nepodlehněte zkouškám!
Zdraví vás váš Dortíček a Žakelína.

2 komentáře:

  1. Jéé to je super pokračko tagu :D A tie kategórie rozhodne pobavili, najviac asi postava, ktorá ma vytáča :D Aj keď Deny mi až tak nevadila, ale zatiaľ som čítala iba jednotku tak uvidíme ako to bude ďalej :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Diky! :) No v jedničce to s ní ještě šlo právě!:D

      Vymazat

Každý komentář, včetně těch negativních, nás potěší, ploutev na to!